M&CC logo
    • Aktualności
    • M&CC
    • Browary Polskie
    • Fundacja DKMS
    • Grupa LUX MED
    • Antykoncepcja szyta na miarę
    • NEPI Rockcastle
    • NEXITY Polska
    • Essilor
    • Kawa i zdrowie
    • Green House Development
    • JEMY EKO
    • SYNERGION
    • Mio Polska
    • Pokochaj olej rzepakowy
    • #MamKontrolę
    • Gedeon Richter
    • Business Esports League
    M&CC logo
    • Aktualności
    • M&CC
    • Browary Polskie
    • Fundacja DKMS
    • Grupa LUX MED
    • Antykoncepcja szyta na miarę
    • NEPI Rockcastle
    • NEXITY Polska
    • Essilor
    • Kawa i zdrowie
    • Green House Development
    • JEMY EKO
    • SYNERGION
    • Mio Polska
    • Pokochaj olej rzepakowy
    • #MamKontrolę
    • Gedeon Richter
    • Business Esports League
      • M&CC
        „Wysłucham, pocieszę, poszukam rozwiązania” – polska młodzież o potrzebie bliskości z drugim człowiekiem
      • „Wysłucham, pocieszę, poszukam rozwiązania” – polska młodzież o potrzebie bliskości z drugim człowiekiem

        Czy współcześni młodzi ludzie szukają bliskości z drugą osobą? Czy w sytuacji, gdy rówieśnik boryka się z problemem, potrafią odpowiednio zareagować? Według badań, zrealizowanych przez IQS, na zlecenie Global Dignity Poland, polscy uczniowie doskonale znają praktyczną st...
        Autor
        Karolina Nowak
        nowak@mcconsultants.pl
        Senior Consultant Marketing & Communications Consultants
        Opublikowany
        17-12-2018
      M&CC
      Dzień Godności w polskich szkołach pod znakiem empatii „Empatia wychodzi na dobre”

      Agnieszka Oryszczyn

      16 października 2018

      17 października na całym świecie obchodzony jest Dzień Godności. W Polsce, za organizację tego wyjątkowego dnia odpowiada Fundacja Global Dignity Poland. Jej przedstawiciele spotkają się z uczniami, aby przeprowadzić warsztaty, poświęcone w tym roku tematowi empatii.

      Agnieszka Oryszczyn

      16 października 2018

      M&CC
      Marketing & Communications Consultants wypromuje żywność ekologiczną

      Sylwia Samborska

      24 lipca 2018

      „JEMY EKO” to tytuł kampanii realizowanej dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIZE), która wystartuje już za miesiąc. PIZE powierzyła działania agencji M&CC, wybranej w drodze konkursu.

      Sylwia Samborska

      24 lipca 2018

      M&CC
      Jesteś po czterdziestce? Sprawdź swój wzrok już dziś!

      Elżbieta Radzka-Ferenc

      13 marca 2018

      Marketing & Communications Consultants, Shulz i Polymus dla kampanii na temat prezbiopii

      Elżbieta Radzka-Ferenc

      13 marca 2018

      M&CC
      „Wysłucham, pocieszę, poszukam rozwiązania” – polska młodzież o potrzebie bliskości z drugim człowiekiem

      Karolina Nowak

      17 grudnia 2018

      Czy współcześni młodzi ludzie szukają bliskości z drugą osobą? Czy w sytuacji, gdy rówieśnik boryka się z problemem, potrafią odpowiednio zareagować? Według badań, zrealizowanych przez IQS, na zlecenie Global Dignity Poland, polscy uczniowie doskonale znają praktyczną st...

      Karolina Nowak

      17 grudnia 2018

      M&CC
      Dzień Godności w polskich szkołach pod znakiem empatii „Empatia wychodzi na dobre”

      Agnieszka Oryszczyn

      16 października 2018

      17 października na całym świecie obchodzony jest Dzień Godności. W Polsce, za organizację tego wyjątkowego dnia odpowiada Fundacja Global Dignity Poland. Jej przedstawiciele spotkają się z uczniami, aby przeprowadzić warsztaty, poświęcone w tym roku tematowi empatii.

      Agnieszka Oryszczyn

      16 października 2018

      M&CC
      Marketing & Communications Consultants wypromuje żywność ekologiczną

      Sylwia Samborska

      24 lipca 2018

      „JEMY EKO” to tytuł kampanii realizowanej dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIZE), która wystartuje już za miesiąc. PIZE powierzyła działania agencji M&CC, wybranej w drodze konkursu.

      Sylwia Samborska

      24 lipca 2018

      M&CC
      Jesteś po czterdziestce? Sprawdź swój wzrok już dziś!

      Elżbieta Radzka-Ferenc

      13 marca 2018

      Marketing & Communications Consultants, Shulz i Polymus dla kampanii na temat prezbiopii

      Elżbieta Radzka-Ferenc

      13 marca 2018

      Cookies Policy
      Używamy cookies, aby zapewnić największą wygodę korzystania z tego serwisu i stale podnosić jego jakość.
      Blokuj
      Rozumiem